منبع رسمی آموزش و اطلاعات نود 32 eset internet secuirty

خرید کدام لایسنس نود 32 مناسب تر است؟

خرید کدام لایسنس نود 32 مناسب تر است؟



قبل از معرفی محصولات ESET باید بدانید که نرم افزار NOD32 یکی از محصولات شرکت ایست می باشد. اما در کشور ما کل محصولات ESET را NOD32 می شناسند که این اشتباه است. نود 32 یکی از محصولات کمپانی ESET می باشد.

به گزارش خبرگزاری آفتاب امروز میخواهیم بررسی کنیم برای خرید لایسنس نود 32 نصب کدام نرم افزار برای شما مناسب تر می باشد.
در ابتدا نرم افزار های خانگی ESET را معرفی می کنیم.
قبل از معرفی محصولات ESET باید بدانید که نرم افزار NOD32 یکی از محصولات شرکت ایست می باشد. اما در کشور ما کل محصولات ESET را NOD32 می شناسند که این اشتباه است. نود 32 یکی از محصولات کمپانی ESET می باشد.

نرم افزار ESET NOD32 Antivirus

این نرم افزار از قدیمی ترین و اولین نرم افزار معرفی شده در شرکت ESET می باشد. این نرم افزار وظفیه دارد ویروس هایی که از ورودی ها مانند هارد اکسترنال، حافظه های SD ، فلش مموری و... وجود دارد را از بین ببرد. در واقع این نرم افزار فقط وظیفه دارد مانع ورود ویروس به سیستم شما شود. لایسنس نود 32 ارزان ترین نوع لایسنس شرکت ESET می باشد.

نرم افزار ESET Internet Security

خرید لایسنس نود 32
این نرم افزار سال 2016 معرفی شد، این نرم افزار جایگزین نرم افزار ESET Smart Security شد. درواقع این نسخه تکامل یافته نرم افزار اسمارت سکیوریتی می باشد، برای خرید لایسنس ESET بر روی اینترنت سکیوریتی به مراتب باید هزینه بیشتری را نسبت به لایسنس های نود 32 ویروس پرداخت کنید. این نرم افزار تمامی مزایا آنتی ویروس نود 32 را دارد وعلاوه بر داشتن تمامی مزایا نود 32 امکانات بیشتری نظیر دیوار آتش، محافظت از وبکم، محافظت از کارت های بانکی و... را نیز درتحت پوشش قرار می دهد. همچنین در صورت خرید لایسنس اینترنت سکیوریتی شما می توانید در صورت تمایل نرم افزار ESET NOD32 را نصب و فعالسازی کنید. اما برعکس این موضوع امکان پذیر نیست یعنی شما نمی توانید لایسنس های ESET NOD32 را بروی ESET Internet Security فعالسازی کنید. البته تفاوت قیمتی لایسنس های این دو فرق زیادی با هم نمی کنند و ما پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید لایسنس خرید کنید لایسنس های اینترنت سکیوریتی را خرید کنید.
برخی از ویژگی های نرم افزار اینترنت سکیوریتی:
• جستجو کننده ای سریع و هوشمند برای از بین بردن فایل های که مشکوک به ویروس های جدید هستند
• محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
• جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
• توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
• پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
• اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
• آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده(مناسب برای سرعت های پایین)
• سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10
نوع دیگری از لایسنس ها وجود دارند که تریکیبی از اینترنت سکیوریتی و موبایل سکیوریتی هستند. شما با خرید لایسنس مولتی دیوایس می توانید علاوه بر فعال کردن نسخه کامپیوتر خود آن را بر روی موبایل نیز فعال کنید که البته قیمت این لایسنس به دلیل پشتیبانی از موبایل سیکوریتی اندکی بیشتر از لایسنس های ESET Internet Security میباشد.

نرم افزار ESET Smart Security Premium

خرید لایسنس نود 32
این نرم افزار نیز در سال 2016 معرفی شد، کاملترین نسخه خانگی محصولات ایست همین نرم افزار می باشد این نرم افزار علاوه بر تمامی ویژگی های نود 32 آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی دو ابزار کاربردی به لیست امکانات این محصول اضافه شده است
دو ویژگی نرم افزار ESET Smart Security Premium
• Secure Data : این ویژگی به شما کمک می کند تا درایو یا پوشه ای را که می خواهید از دسترس دیگران خارج باشد را رمزنگاری کنید. با رمزنگاری آدرس مورد نظر و قرار دادن پسورد در مسیر فقط شما می توانید آن فایل را اجرا کنید .
• Password Manager : این ویژگی به مدیریت پسورد ها وپر کردن سریع فرم ها در مرورگر ها کمک می کند شما با ذخیره پسورد هایی که در برنامه ها و وبسایت ها در پنل مدیریت پسورد ESET می توانید بسیاری از پسورد های ذخیره شده را مدیریت کنید.

در اینجا به معرفی هر سه محصول خانگی ESET پرداختیم. همچنین شما می توایند از تصویر زیر تمامی محصولات خانگی ایست را با هم مقایسه کنید
خرید لایسنس نود 32
در ادامه می خواهیم بررسی کنیم که خرید کدام لایسنس نود 32 برای ما بهتر است
همان طور که در بالا نرم افزار ها را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که نرم افزار NOD32 فقط یک آنتی ویروس است و وظایف دیگری جز از بین بردن ویروس ندارد و در ادامه گفتیم اگر شما لایسنس نود 32 را خرید کنید، نمی توانید آن لایسنس را در اینترنت سکیوریتی فعال کنید و همچنین تفاوت قیمتی لایسنس های ESET NOD32 Antivirus با ESET Internet Security چندان زیاد نیست اما امکانات نرم افزار اینترنت سکیوریتی به مراتب بیشتر از نرم افزار نود 32 آنتی ویروس است.
همانطور که در بالا نوشته شد کاملترین نرم افزار نسخه خانگی محصولات ESET نرم افزار ESET Smart Security می باشد. و همچنین قیمت لایسنس های این محصول تقریبا دو برابر لایسنس های اینترنت سکیوریتی در فروشگاه ها به فروش می رود. به دلیل اینکه این نرم افزار فقط دو ابزار کاربردی به نام های Secure Data و Password Manager ما چندان توصیه نمی کنیم که مبلغ بالاتری پرداخت کنید تا این دو ابزار که شاید هرگز به کارتان نیاید را نصب کنید.

برای خرید لایسنس نود 32 کدام سایت بهتر است؟

خرید لایسنس نود 32
سایت های زیادی هستند که در زمینه فروش لایسنس اورجینال فعالیت می کنند.ما سایت آی نود را برای خرید لایسنس نود 32 پیشنهاد می دهیم این سایت با تخفیف های مناسب و همچنین هدیه های ویژه به یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش محصولات اورجینال در ایران تبدیل شده است. همچنین سایت آی نود علاوه بر فروش تمامی لایسنس های نرم افزار محصولات خانگی لایسنس های ESET Mobile Security را برای نسخه های اندروید به فروش میرساند.
شماره پشتیبانی در تلگرام و واتساپ: 09910107231
آدرس ایمیل: inod32.ir [@] gmail.com

+ نوشته شده در دوشنبه 2 فروردين 1400ساعت 3:45 توسط آی نود 32 | | تعداد بازدید : 35

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]